Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) συμμετείχε στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης (Γ.Σ.) 2026 του πανευρωπαϊκού δικτύου ALL DIGITAL (AD), η οποία έλαβε χώρα στις 7 και 8 Μαΐου 2025 στις Βρυξέλλες (Βέλγιο).
Το AD αποτελεί ένα από τα κορυφαία πανευρωπαϊκά Δίκτυα για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων όλων των ατόμων. Εκπροσωπεί πάνω από 110 οργανισμούς-μέλη καθώς και πάνω από 25.000 Κέντρα Ανάπτυξης Ψηφιακών Ικανοτήτων, σε όλη την Ευρώπη. Το Δίκτυο συνεχίζει να επεκτείνεται σταθερά, αντανακλώντας τόσο τη σημασία της αποστολής του όσο και το αποτελεσματικό έργο που επιτελεί για την προώθηση της ψηφιακής ένταξης και ενδυνάμωσης.
Η Ερευνητική Ομάδα εκπροσωπήθηκε στη Γ.Σ. 2026 του Δικτύου AD από την κα Ελένη Γεωργακάκου, Επικεφαλής Δράσεων και Επικοινωνίας της DAISSy και αιρετή Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. του Δικτύου AD για την τρέχουσα διετή θητεία. Η κα Γεωργακάκου συμμετείχε ενεργά σε όλες τις κομβικές συζητήσεις, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση της μελλοντικής στρατηγικής κατεύθυνσης του Δικτύου και του ευρωπαϊκού οικοσυστήματος ψηφιακών δεξιοτήτων.
Είναι αξιοσημείωτο, ότι η DAISSy-ΕΑΠ είναι ενεργό μέλος του Δικτύου AD από το 2016, και αποτελεί Εθνικό Συντονιστή πρωτοβουλιών του Δικτύου, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας «ALL DIGITAL Weeks» ενισχύοντας σημαντικά την προβολή και τη διάχυση καλών πρακτικών σχετικά με τη ψηφιακή πραγματικότητα στην Ελλάδα. O Καθηγητής του ΕΑΠ κ. Αχιλλέας Καμέας, Διευθυντής της DAISSy, έχει διατελέσει Μέλος του Δ.Σ. για οκτώ (8) έτη και Πρόεδρος αυτού για το διάστημα 2019-2021, αφήνοντας ισχυρό αποτύπωμα μέσω του καινοτόμου οράματος και της συμβολής του.
Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του ΕΑΠ συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο στην προώθηση της ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για όλα τα άτομα και στην καταπολέμηση του ψηφιακού αποκλεισμού και παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση αυτής της αποστολής με όραμα, συνέπεια και αφοσίωση.






